Yeye!

Tidigt imorse åkte min fina fruga Ellen till Stockholm, den lyckosten. Är så sjukt avundsjuk... Men jag får trösta mig med att vi ska åka dit nån helg i sommar. Längtar så enormt!
Hursomhelst, som ni vet har jag varit sjuk sedan i söndag/måndags. Imorse mådde jag skit men sen på eftermiddagen blev det bättre (är det bara jag som nästan alltid mår värst på morgonen och kvällen när jag är sjuk?) så ikväll drar jag och mamma till Klara och hennes mamma för en middag och lite mys. Så himla mysigt! Dock är jag lite osäker på vad jag ska ha på mig, jag har ju inte varit ute på ett tag förutom på balkongen så jag vet ju inte hur varmt det är osv. Men något får jag väl hitta på!
PUSS!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0